»Pregled dosežkov kaže na nekatera področja, kjer naši učenci izkazujejo s stabilno znanj, hkrati pa razkriva tudi področja, ki zahtevajo dodatno pozornost in poglobljeno didaktično obravnavo.«
»Rezultati, ki so ena od ključnih informacij o tem, kako kakovostno je znanje učencev, spodbudni.«
»NPZ namreč ni preizkus, na katerem naj bi vsi učenci dosegli visoke dosežke, ampak je namenjen razlikovanju med ravnmi znanja.«
»Kaj bomo potem pravzaprav s temi rezultati NPZ-jev sistemsko počeli?«
»Povprečni dosežek pri italijanščini je 18,8 od 40 možnih točk.«
»Dosežki nam dajo povratno informacijo o znanju učencev na državni ravni.«
»Pozitivni rezultati so vidni tako na področju poslovnih rezultatov kot tudi na področju strokovnega dela.«
»Na naši šoli se je udeležilo pisanja NPZ 120 učencev iz treh šestih in dveh devetih oddelkov. Na koncu so bili zadovoljni, učenci so povedali, da testi niso bili prezahtevni.«
»Rezultati na tem področju so pokazali nujno potrebo po izboljšanju.«
»Rezultati o povprečnih dosežkih učencev 6. in 9. razreda pri NPZ-ju so pokazali, da so razlike bistveno večje med dosežki učencev iste šole kot med dosežki učencev različnih šol.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju